Becas a la Excelencia 2017-2018

We are now accepting "Scholarships for Excellence" applications for the 2015-2016 school year. Families that do not have students currently enrolled at Entrenaranjos but that are interested in applying for the scholarship should inform us by filling out the contact form found at the above tab.

We are now accepting "Scholarships for Excellence" applications for the 2017-2018 school year. Families that do not have students currently enrolled at Entrenaranjos but that are interested in applying for the scholarship should inform us by filling out the contact form found at the below key .

El centro abre el plazo de solicitudes de "Becas a la Excelencia " para el curso escolar 2017-2018. Las familias de fuera del centro que esten interesadas en participar en la convocatoria ,  deben rellenar el formulario de contacto indicando  su interés por la misma, dicho formulario lo podéis descargar pulsando la tecla inferior .